7 Aralık 2011 Çarşamba

Aydan Evde Tek Başına 4

“Aydan’cığım bugün seninle baş başa kaldık, bilgisayarlarımızın başında hem eğlenip hem dinlenelim.”

“Tamam Ezgim kaç gündür Candan’la haldır haldır alışveriş merkezlerini gezmekten ayaklarıma kara sular indi, kimse yokken bir güzel dinlenelim, aslında çok da uykusuzum. Gecenin üçünden önce yatamıyoruz bir türlü ama aklımda savaş oyunumda o beni dinlendirir artık.”

( Fida film müziği melodisi ile Aydan’ın cebi çalar, konuşur. Aynı anda…)

“ Kapı çalıyor Can mı geldi?”

“Aydan’cığım Murat ağabeyler geliyor kapı kamerasından gördüm.”

“Murat’cığım biraz daha zeytinyağlı fasulye vereyim mi?”

(Bu arada Ezginin Fida film melodili cebi çalar)

“Yok ablacım doydum hepsi çok güzel olmuş eline sağlık, bu sıcakta yoruldun. Kapı çalıyor kim acaba?”

“Can herhalde.”

“Merhaba..Candan evde mi?”

“Yok ama gelsene buyur içeri Nihal’ciğim”

“Bir çay daha içer misin Nihal?”

“Almayayım ben kalkayım, aslında kapıdan uğrayacaktım ama sohbet çok güzeldi. Kapınız çalıyor bu arada.”

“Can herhalde.”

“Rahatsız ediyoruz biz üst katta oturuyoruz kızımız konservatuar öğrencisi sizin evden gelen müzik sesleri ve oğlunuzun produksiyon işleri ile uğraşması dikkatimizi çekti tanışmakta fayda var diye düşündük.”

“Ahh kulaklarımızın pası silindi ne güzel fasıl oldu herkesin sesi ayrı güzelmiş. Biz de kalksak artık Can’la görüşemedik ama… Kapınız çalıyor ayağımızı sürttük sanırım. Biz de kalkıyoruz ablacığım.”

“Hepiniz zengin kalkışı yaptınız.”

“Bu gelen Can’dır herhalde.”

“Besteeee…Kaan’a ne oldu böyle….?”

“ Yenge motorsikleti ile yine kaza yapmış tüm vücudu asfaltta sürtünmekten soyulup yanmış.”

“Ahh canımmm gel, dur öpmeye çalışma beni . Ben öpeyim ama yüzünde yer kalmamış her yanın yara bere.”

Hımmm hemmm hımmm..(Bu arada hem Aydan’ın hem de Ezgi’nin aynı melodili cebi çalar)

“Dudaklarda felaket şiş geç şu kanepeye uzan, yastık getireyim.”

“Kaan’cım bu film seni sarmadı başka film izlemek ister misin?”

“Yenge kapı çalıyor.”

“Kesin Can bu…”

“Merhaba ben Kaan’ın halasıyım. Sizde olduğunu duydum babası beni Antalya’dan aradı onu almaya geldim.”

“Hımmm hooomuurr homuorrr.”

“Ne oldu tatlım.”

“Ben buradan bir yere gitmem diyor yenge.”

(Fida film müziği ile iki telefon aynı anda çalar Aydan ve ezgi telefonda konuşurken içeriden hala aynı müzik sesi gelmeye devam eder)

“Alo…Evet …Evet ağabey geliyorum, tabi tabi evden çıkmak üzereyim ,beş dakikaya ofisteyim.”

“Can sen evde miydin???”

“Evet uyuyakalmışım akşamın kaçı olmuş niye beni kaldırmadınız…?”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder